Založ si blog

Archív: august, 2010

Kudrnaté svine sú to!

Glôbalizácia a sviňské ovce z Novjeho Zélandu Ak si vybehnete na Oravu, Liptov a Kysuce a zahľadíte sa na vysokohorské úbočia, môžete tam ešte zhliadnuť snehobiele stáda oviec, ktoré sa pasú pri tónoch píšťal a fujár. Neváhajte a vyberte sa za týmto koloritom týchto krajov lebo nad ovčiarstvom na Slovensku visia ťažké mraky. Ja som vám taký jeden salaš […]

Pokračovanie článku

Prvý detektor húb na svete

Podarilo sa mi pravdepodobne vyrobiť prvý detektor húb na svete. Keďže hubárska sezóna je v plnom prúde, ponúkam jednú zaujímavosť. Lieky na moju alergiu a astmu mi zničili čuch, čo ma priviedlo k u zostrojeniu jednoduchého prístroja s jedinečným riešením nasávania a identifikácie spór, ktoré sa na nachádzajú vo vzduchu. To mi odhalí do vzdialenosti 30m […]

Pokračovanie článku

Objavujte zlaté hory na Slovensku

Mojich sedem divov Demänovskej doliny Plná verzia článku 1, Demänovská dolina Úžasná perla našej takmer nedotknutej prírody. Kam sa len pohnete, objavujete nové a nové nádherné scenérie na pomerne malom území. Ak si to tu chcete plne vychutnať, tak je to na niekoľko dlhých dovoleniek a to si musíte ešte užiť poriadne dlhý dôchodok. Ja som sa do tohto kraja zamiloval […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 167794x
Priemerná čítanosť článkov: 5593x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy