Prvý detektor húb na svete

26. augusta 2010, orava, Nezaradené

detektor

Podarilo sa mi pravdepodobne vyrobiť prvý detektor húb na svete.


Keďže  hubárska sezóna je v plnom prúde, ponúkam jednú zaujímavosť. Lieky na moju alergiu a  astmu mi zničili čuch, čo  ma priviedlo k u zostrojeniu jednoduchého prístroja s jedinečným riešením nasávania a identifikácie spór, ktoré sa na nachádzajú vo vzduchu. To mi odhalí do vzdialenosti  30m prítomnosť húb, ktoré chcem zbierať. Prístroj má v pamäti naprogramovaných 30 druhov najobľúbenejších druhov húb, ale jednoducho si môžem naprogramovať ďalšie.Že je to zaujímavé a neuveriteľné?

Ak veríte našej premiérke , že zvýšenie DPH nezasiahne „bežného“ občana , tak pokojne môžete veriť aj tejto hovädine.


Všetkým platcom a neplatcom  DPH prajem pekný deň.