Založ si blog

Archív: jún, 2011

Novodobé otroctvo a obchodovanie s ľuďmi.

Moja dcéra s priateľkami sa vybrala robiť do Nemecka, aby si zarobila na vysokú a tak som ju tam zaviezol, aby som videl, kam sa moje dieťa vybralo zarábať. S úsmevom som pozoroval, ako dcéra nabehla do rozpadnutej, muchami obsranej a zapavúčenej unimobunky. /Ja som kedysi takto prespával v starej maštali, keď som si chcel vylepšiť rodinný rozpočet tvrdou menou./ Proste […]

Pokračovanie článku

Je dnešná mládež odpadom ľudstva?

„Nevedia sa správať, sú nevychovaní a nemajú úctu voči starším.“ Takýmito rozhovormi sa viedli debaty medzi dospelými asi v každom storočí. Aká je vlastne mládež 21. Storočia? Naša 19 ročná dcéra v priebehu mesiaca a pol urobila vodičák, zmaturovala, absolvovala dve skúšky na výšku a po tej poslednej ako dobehla domov, zbalila tašky a odišla na 3 mesiace […]

Pokračovanie článku

Ako „Zlatý sopeľ „zviditeľnil Slovensko

Keď som včera napísal blog o jednej z perál Liptova, poznávajúc históriu Liptovského Jána, pozastavil som sa tam pri jednej pamätnej tabuli na Jána Čajáka, ktorú zdobila prekrásna báseň V útlych obrazoch dávnych snov, ľúbil so roda môjho kraj. Každý v ňom potok strieborný, každý v ňom zlatý bol háj. Vtedy som ešte netušil, ako sa mi hodí do dnešného […]

Pokračovanie článku

5 tipov na odôvodnené porušenie Zákazu zastavenia

To že obmedzujúce zákazy by sme mali rešpektovať, je pre väčšinu vodičov prirodzené. Ak Vás však prekvapí táto značka Zákaz zastavenia, nerešpektujte ju! Urobili by ste veľkú chybu…pokojne zastavte, lebo sa nachádzate v Jánskej doline. Prvý dôvod porušenia zákazu: Neuveriteľne krásna príroda. Zastavte sa kochajte sa nádherou Liptova. 2. Dôvod porušenia […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

24.04.2024 06:00

Viedenský inštitút pre medzinárodné ekonomické štúdie vo svojej prognóze uviedol, že ruská ekonomika tento rok vzrastie o 2,8 % a v budúcom roku o 2,5 %.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 30
Celková čítanosť: 168008x
Priemerná čítanosť článkov: 5600x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy